Wednesday, September 25, 2019

✿ [HOT MURAH CANTIK] Rumah PRIMA Melaka Tengah 2




















RUMAH PRIMA MELAKA TENGAH 2 DARI RM109K DENGAN PAKEJ PEMBELIAN RM500 BOOKING DAN 100% LOAN
.
PROPERTY DETAILS
Jenis Hartanah: Apartment
Keluasan Area Projek: 13.34 Ekar
Jumlah Units: 980
Jumlah Blok: 4

Jumlah Tingkat: 19 (Tingkat 1 dan 2 adalah parking lot)
Tempoh Pegangan: FREEHOLD MCL
Malay Reserved
Parking Kereta: 1
.
SIZE
Type A: 850 sq ft (3 bedrooms + 1 utility, 2 bathrooms)
Type A1: 850 sq ft (3 bedrooms + 1 utility, 2 bathrooms)
Type B: 1,000 sq ft (3 bedrooms + 1 utility, 2 bathrooms)
.
************************************************************
For more information kindly contact
************************************************************
.
FACILITIES
Surau
Taska
Tadika
Taman Permainan Kanak-kanak
Kolam Renang untuk Kanak-Kanak
Ruang Gymnasium
Dewan Serbaguna
Gelanggang Badminton
Berpagar & Sekuriti 24 jam
Kamera Litar Tertutup (CCTV)
.
AMENITIES
[7 min / 2.1 km] Politeknik Melaka
[11 min / 6.5 km] Hospital Besar Melaka
[12 min / 5.6 km] AEON Bandaraya Melaka
[12 min / 7.1 km] Pantai Klebang
[12 min / 8.1 km] Melaka Airport
[13 min / 7.5 km] Bandar Melaka
[20 min / 12.5 km] Multimedia Univerisity
[23 min / 13.9 km] Zoo Melaka
[40 min / 31.7 km] A’famosa Resort
.
ACCESSIBILITY
[24 min / 17.6 km] Plaza Tol Ayer Keroh Lebuhraya Utara
.
PRICE: FROM RM109,440
.
.
//sisB HARTANAH (CHESTER)
PROPWALL: https://bit.ly/2XVnWGN
.
.
#sisbhartanah
#bitacare
#bitacarebysisb
#rensisb
#kakiproperty
#realestatenegotiator
#agenhartanah
#jualbelirumah
#property

#rumahprima
#emiraresidenceshahalam
#tamarindsuitescyberjaya
#thirdavenuecyberjaya
#thearccyberjaya
#sentralisshahalam
#empireremixusj
#alamiresidenceshahalam
#puriaiyucondominium
#dkayanganshahalam
#rumahsewashahalam
#rumahsewacyberjaya
#rumahsewakualaterengganu
#biliksewashahalam
#biliksewacyberjaya
#biliksewakualaterengganu
#malaysiahomestay
#shahalamhomestay
#pantaibatuburokhomestay
#kualaterengganuhomestay
#habbatussauda
#stokissaudashahalam
#stokissawdashahalam
#naturalskincare
#duitcloud
#buatduit
#businessonline
#digitalmarketing
#onlinemarketing
.
.

No comments:

Post a Comment

✿ [HOT] Kabinstay Pok Cop Kuala Terengganu @ Hiliran Chabang Tiga

  Nikmati suasana kabin di bandar Kuala Terengganu. Kabinstay ni berhadapan dengan Pasar Chabang Tiga. Teringin nak makan keropok lekor? Dek...